Hvis du har mistanke om, at sikkerheden på din computer er truet af fx virus, spyware eller phishing, bør du straks spærre din Netbank.
Vær opmærksom på, at du fortsat kan bruge dit NemID andre steder, selvom din adgang til Alm. Brand Netbank er spærret. Har du mistanke om, at dit NemID bliver misbrugt, skal du sørge for, at også det bliver spærret. Du kan læse om hvordan du spærrer dit NemID under 'Spærring af NemID' i menuen til venstre.
Hvis du ønsker at spærre din Netbank, er det vigtigt du kontakter Alm. Brand Bank hurtigst muligt, se mulighederne for kontakt nedenfor:
Netbank Hotline
Telefon: 35 47 47 00
netbank@almbrand.dk
Fax: 35 47 69 09
Hotlines åbningstid: Alle hverdage mellem kl. 14.00 og 19.00.
Kundeservice
Telefon: 35 47 48 49
bank.kundeservice@almbrand.dk
Fax: 35 47 70 40
Kundeservices åbningstid: Alle hverdage mellem kl. 8.30 og 18.00.
Spærreservice
Uden for Alm. Brand Banks åbningstid skal du kontakte spærreservice på tlf. 75 94 50 93.
Ophævelse af spærring
Når din Netbank bliver spærret, modtager du automatisk et brev fra banken. Spærringen kan kun ophæves skriftligt.
|